Sinun ostoskorissasi ei ole tuotteita
Tuotteiden toimittaminen ja luovuttaminen tilaajalle.
1.1. Ehtojen kohdassa 3.4 viitatun Sopimuksen voimaantulon jälkeen toimitetaan tilaamanne tuotteet tilauksessa ilmoitetun puhelinnumeron välityksellä etukäteen sovittuna aikana. Tilaukseen sisältyvien kodinkoneiden ja laitteiden toimitusaika on 2–5 arkipäivää.
1.2. Tuotteisiin kuuluvat on suomenkieliset tuotetiedot ja muut asiakirjat toimittaa kuriiriyhtiö tuotteen kuvauksessa ilmoitetun määräajan sisällä.
1.3. Jos tilaamanne tuote on loppunut varastosta ja se on tilattava toimittajalta erikseen, on selvää, että tuotteen toimitus tuotekuvauksessa ilmoitetun määräajan sisällä ei ole mahdollista, ja muissa tapauksissa, joissa tuotteiden määräaikaan mennessä toimittaminen ei onnistu syistä, joihin Knaitekcom OÜ ei voi vaikuttaa, ilmoitamme siitä teille tilauksessa ilmoittamanne puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen 2 arkipäivän sisällä näiden Ehtojen kohdassa 3.4 viitatun Sopimuksen voimaantulon jälkeen ja ilmoitamme samalla tilatun tuotteen uuden toimitusajan. Jos ette hyväksy toimituksen myöhästymistä, teillä on oikeus peruuttaa tilaus (tarkemmat tiedot kohdissa 6.1. ja 6.3.) ja maksamanne ostohinta (myös kuljetuskustannukset) palautetaan.
1.4. Kun tilaamanne tuotteet on luovutettu kuriiriyhtiön toimitettavaksi, kuriiriyhtiön edustaja sopii kanssanne etukäteen sopivasta toimitusajankohdasta.
1.5. Kuriiriyhtiö toimittaa tilatut tuotteet tilauksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Osoitetietojen muuttaminen jälkikäteen on mahdotonta.
1.6. Varmistakaa tilausta laadittaessa, että yhteystietonne ovat oikein, jotta tuotteiden toimittamisessa ei syntyisi väärinkäsityksiä ja viivästyksiä. Knaitekcom OÜ ja kuriiriyhtiö eivät vastaa tuotteiden toimituksen viivästymisestä ja väärinkäsityksistä, jos sen syynä on tilauksen laatimisessa annettujen tietojen virheellisyys.
1.7. Kuriiri luovuttaa tuotteet ja rahtikirjan. Ennen rahtikirjan allekirjoittamista ehdotamme, että tarkistatte huolellisesti tuotteiden pakkauksen ja jos havaitsette siinä ulkoisia vaurioita, tehkää sitä koskeva huomautus. Pyydämme ilmoittamaan vaurioituneesta pakkauksesta myös meidän sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Tuote, jonka pakkaus on vaurioitunut kuriiriyhtiön syystä, vaihdetaan uuteen.
1.8 Partnerimme kuljetuspalveluissa ovat:
- DPD (Postnord.fi)
- Itella (Posti.fi)
1.9 Vastaanottaessanne pakkauksen kuriiriyhtiöltä, varmistakaa kuriirin läsnäollessa, että tuotepakkaus on hyvässä kunnossa ja siinä ei ole ulkoisia vaurioita (mm. repeämiä, lommoja tms.) sekä se, ovatko tuotteiden lukumäärä, laatu ja valikoima tilauksen mukaisia.
Jos havaitsette tuotteessa vaurioita, virheitä lukumäärässä, laadussa tai tuotevalikoimassa, on vastaanottajan tai vastaanottajan valtuutetun edustajan kieltäydyttävä toimituksen vastaanottamisesta. Vastaanottaja tai vastaanottajan valtuutettu edustaja täyttää tällaisessa tapauksessa yhdessä kuriirin kanssa yksityistoimituksen tarkastuspöytäkirjan, johon syötetään kaikki havaittua puutetta koskevat tiedot.
Kun vastaanottaja tai vastaanottajan valtuutettu edustaja on ottanut toimituksen vastaan ja allekirjoittanut rahtikirjan (paperi- tai sähköisenä versiona) ilman huomautuksia, katsotaan, että toimitus on luovutettu, toimituksen pakkaus oli hyvässä kunnossa, tuotteiden lukumäärä, laatu ja tuotevalikoima olivat myyntisopimuksen ehtojen mukaisia, kaikki tilausvahvistuksessa ilmoitetut lisäpalvelut on tuotettu asianmukaisesti, jos ei ole muuta huomautettavaa.